EN LISTA.

Aloha! Jag ska göra en lista nu jah! Simply because jag har tråkigt.

Jag kommer från: Backa, Värmland. En ashåla
Jag heter: Sofia Jonsson
När fyller du år? 20/2
Tycker du om någon just nu? Ja jag tycker om massa folk
Om sex månader: Är det Oktober
Jag samlar på: Inte ett skit
Gröna eller röda äppeln: Gröna hårda, saftiga
Vem ringer du när du är arg/ledsen? Julebrus eller Louisfan
Gillar du golf? Inte precis, beror på vilka jag spelar med? 
Vilken tid gick du upp idag? 05:15
Har du sovit i din egna säng inatt? Ja
Har du sovit ensam inatt? Det med #4everalone
Har du strumpor på dig nu? Japp
Hur svarar du i telefon? "Yeallaow!"
Vad ska du göra i kväll? Ikväll så ska jag slappa. Och tänka. :)
Vad ska du göra imorgon? Dra mig till skolan
Var vill du bo när du blir stor? Absolut verkligen inte här iaf.
Är det okej att gråta? Man får gråta när man vill.
När grät du senast? Länge sen antar jag, jag minns inte xD
Vilken årstid tycker du bäst om? Sommar!!!!!! :D ♥
Laddar du ner musik från internet? Gjorde det förut, innan jag upptäckte spotify
Skulle du göra om du vann en miljon? Spendera't
Bär du glasögon? Glasögon utan glas jaoo ;)
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder? Neajj ingen som tänker på det tror jag...
Har du piercing? Öronen hoppas snart i naveln
Har du tatuering? Skulle haft, men neajj...
Vill du gifta dig? Nej tror inte det
Vill du ha barn? Tror inte det heller
Solar du ofta? Förut så solade jag solarium. Men inte längre.
Är du bra på att laga mat? Nudlar är jag kung på.
Gillar du att dansa? haha jaa! Men jag kan inte... :c
Hur vig är du? Når golvet iaf :)
Vilken är din favoritglass? Isglasssss namnam :)
Tror du på ett liv efter döden? Neee inte egentligen...
Bor dina föräldrar tillsammans? Japp :)
Är du morgon eller kvällsmänniska: Kvällsmänniska
Vilken ögonfärg har du ? Gröna bruna...
Vilka hårfärger har du haft? Svart, Mörkbrun, ljusbrun, röd, blonda slingor, brun.
Har du någon gång gråtit dig till sömn? Oja
Är du beroende av något? Musik och mina buddz
Senaste låt du hörde? "Håll om mig"
Brukar du bädda sängen? Nejnejnejnejnej
Har du kysst någon den sista veckan? Nopeee
Vem kramade du senast? kramade folk idag. minns inte vem som var senast... :P
Var du glad igår? Hyffsat
Sminkar du dig? Varenda dag.
Känner du dig värdelös? Vissa dagar vill jag gå under jord. Andra vill jag bara springa runt och dansa.

 

Haha hur snygga är inte vi azzå? Louisfan, ring mig nu på en gång dåråva! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0