PrettyLittleLiars

Tjotjotjotjotjo!
I går så började jag att kolla på Pretty little liars och nu är jag verkligen fast! Serien är så SJUUKT bra, I LÖVE IT! Rekommenderar serien stort även om typ alla kollar på den xD 
Själv är jag på avsnitt 7 på säsong 1 hahaha XD Antar att alla andra redan har sett klart på hela säsong 3 :D
Aja, om du inte följer serien så börja följa den idag!!!! :D:D:D Du kan se den på swefilmer (som jag gör) men det finns andra sidor ocksååå:D

imgres.jpg

Klicka på bilden, DUUH! xD


Kommentarer
Postat av: Hannah Danielsson

svar: hihi ja det är några stycken!
åh tack så jätte mycket! xx

2013-04-14 @ 21:23:51
URL: http://hannahdanielsson.blogg.se/
Postat av: Karin Lygnersjö

Sv: Gjorde precis samma sak, började kolla och tänkte ge det en chans. Nu är jag totalt fast, har på mindre än en vecka snart sett hela första säsongen.. No lifer ^^ hahah.

2013-04-15 @ 10:17:32
URL: http://karinlygnersjo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0