6 timmar

6 timmars sömn inatt då da. Nu kan ni tänka er hur jag ser ut? Vill inte visa en bild för jag vet att ni tycker att jag är vacker.Såg iaf på Eurovision igår som sagt med kompishar. BraBra att Danmark vann men besviken (like Sofia said) att Robin inte fick en bättre placering :( Åkte sedan hem när Eurovision var slut (klockan var 1.00) å la mig i min säng och somna xD. 6 timmar senare (klockan var 7.00) behövde jag gå upp eftersom att jag skulle ha en dansuppvisning klockan 10.00. Vi hade först genrep och jag kunde knappt dansa (Ni kan jämföra mig med en mumie) Men kul var det iaf. Jag blir alltid väääldigt flummig när jag är trött så jag gick runt och skratt-grät hela dagen. Haha #trött
Jag vill sova. Så nu går jag och gör det :)

Kommentarer
Postat av: ELSA

Svar: Åh tack så jätte mycket! :D
Haft en bra dag?

2013-05-19 @ 19:04:23
URL: http://bluueeandgreen.blogg.se
Postat av: Johanna ♥

Sv: Aw tack :D Jag har en kompakt kamera kodak c183 :)
Den tar inte världens bästa bilder utan det mesta måste man fixa via datorn med redigering :)

2013-05-19 @ 20:13:30
URL: http://jonza.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0