Igår.

Tänkte berätta lite om vad jag gjorde igår. Vill inte berätta om vad jag gjorde idag eftersom att jag inte gjorde något idaaa. På dagen så var jag med Hanna. Vi gick ner till Enskede rackethall och spelade Squash och Badminton. Jag går ju på squash och hon går på badminton så man förstod vem som skulle vinna matcherna vi spelade haha. Vi hade också med systemkameran så vi tog lite bilder medan vi spelade. (Tyvärr så hade vi Hannas kamera så jag kan inte visa bilderna nu) När vi hade spelat klart cyklade vi till
Mc Donalds och tog en Sundae. Namnamnamanamanamananman. På kvällen var jag med Moa och Elin och vi cyklade runt lite till olika parker och så hade vi picknick på fotbollsplanen hahah. Vi cykla sedan hem till Moa och där spelade vi Tv -spel. Det slutade med att jag cykla hem från henne 12.30.
Det var min lördag det ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0