I'm back!

TjoHejsan! Ni kanske har undrat vart jag har varit någonstans. Det kan jag i så fall förstå eftersom att jag skrev i förra inlägget att jag och Sofia skulle försöka att vara så aktiva som möjligt. Sorry if we bröt det löftet x(
Min ursäkt: Denna vecka har varit #megaduperfjuperdumjobbig Vi har haft massvis med prov och idag skulle ALLA BETYGEN SÄTTAS. Min dator har också bara legat i mitt rum avstängd och har aldrig haft tid eller orkat att sätta på den och blogga.
Nästa vecka: Värsta #Superduperroligaveckanmedklassenmihihihi Det kommer att bli en fett med chill vecka :D:D:D Vi kommer att se på filmer, leka lekar med klassen (xD) och åka på utflykter. TJOHOO BRE!
En sak som har hänt: Vi har fått en studsmatta. Så jäkla kuuul. (Ni sitter säkert och tänker: Hahaha men OJ vad kul. Själv har man haft en i fem år liksom -.-.) Men jaaa, det har inte jag haft så är värsta speedad xD
Detta inlägg blev....långt. Så hej då och sov gott :D
Har ingen bild på en studsmatta, på mina prov eller en bild på mig när jag är ledsen över att jag har varit oaktiv men däremot har jag en bild på en cupcake. Duger det?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0